Jump to content

LordNoodles

Donors
  • Content Count

    74
  • Donations

    $30.00 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

LordNoodles last won the day on September 10 2012

LordNoodles had the most liked content!

About LordNoodles

  • Rank
    Fresh Member
  • Birthday 01/15/1988

Contact Methods

  • Website URL
    https://instagram.com/lordnoodle/
  • Twitter
    LordNoodles

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    St. Louis, MO, USA

Previous Fields

  • Favorite Member
    Eunjung

Recent Profile Visitors

5,287 profile views
  1. ahahaha i recognize that display picture LOL

  2. Did Eunjung fall at the end of that video? I heard something and everyone looked shocked and they brushed off her knees.
  3. Hahha, that video is amusing, "SHOOT IT, one more one more time!" I wonder who thought "Hm Cry Cry sounds like a war ballad"
  4. We gotta help them conquer, remember Billboard? Need to do that again
  5. So... what's the status on this now? I thought there were more videos to be coming but i've been living under a rock lately listening to rookies
  6. Good to hear that they're still doing well in China. I had somewhat forgotten about the new Banana Project thing and am now wondering how well they are doing at promotions and such, anyone have any insight?
  7. You gotta love mini dresses on the girls. They look really good! I feel like there's a bit much of external enhancement though...
  8. Well I"ve moved into my new apartment now, should I build wall shelves again? $100 in material usually, but it displays the kpop nicely.

  9. Have fun in China! Whatcha going over there for?

    1. Show previous comments  1 more
    2. LordNoodles

      LordNoodles

      Oh okay. WELL HAVE FUN! TAKE LOTS OF PICTURES! FIND A T-ARA!

    3. SacredCultivator

      SacredCultivator

      No T-ara spotting, but did see SNSD's Gee MV playing on some big screen out int he ghetto's but bus was going too fast to take a picture.

    4. LordNoodles

      LordNoodles

      Ahh ok but SNSD was there. I don't even know C-pop stuff, if there is any.

  10. Good job on your cover group, though the video is a little hard to make out!

    1. ily_shannon

      ily_shannon

      hahaha! thank you... I'm gonna find better quality of it

    2. LordNoodles

      LordNoodles

      Share it when you find it!

  11. She's got some fancy shoes for going to bed. Or waking up. The clock shows 7:16
  12. Sixteen night cruise?! Dang that's a long trip. Is it vacation time?
  13. Whoa, Barcelona? I didn't know that there was an event there. Granted, I'm not particularly close being in the Midwest of USA, but still I thought I would hear about this. What kind of event is it?
  14. *nosebleeds*. I didn't know they were going with this theme. I wonder what the song is gonna be about?
  15. Dangit the links are down I look forward to seeing the subtitled versions, hopefully it isn't too heartbreaking!
×
×
  • Create New...
Back to Top