Jump to content


Gallery Uploaders
  • Content count

  • Joined

  • Last visited

About nik-kun

  • Rank
    Fresh Member
  • Birthday 04/08/1995

Contact Methods

  • Website URL

Profile Information

  • Gender
  • Location
    Kuala Lumpur, Malaysia ♥
  • Interests
    designing is my current hobby and of course all about KPOP! ^^

Previous Fields

  • Favorite Member
  1. ahh! finally youtube link ! ^^ thank you very much! gonna watch it over and over my QRIPRETTY !! IT'S NOT THERE !! >.<
  2. my Qri become dark.. LOL can't wait to their MV and song! >.< btw, thanks for sharing..
  3. on 24th too? wow! T-ara gonna release two songs that ! together with Lovey Dovey ~~~! ^^ can't wait for both of it... thanks for sharing..
  4. wow! this is awesome!! can't wait to watch all version ! but the story version kinda long~ take a long time to watch.. LOL but nvm, it's T-ARA! i'll support them !! ^^
  5. Soyeon fighting! there only a few weeks before January.. and she'll become a new leader of T-ara! Congrates Soyeon! hope she can do well...
  6. happy b day bro^^

  7. Happy Birthday!

  8. [11.03.02] T-ara and 5dolls to have joint stages this week

    i can't wait to watch this show!! i hope all member would join it~ -.- but it's okay! at least hyomin is there! LOL XD and thanks for sharing~
  9. [OFFICIAL] T-ara dot com update - Q-ri (02/23)

    she soooo cute!!! i love the first photo + hoodies! where can i buy it? -.- btw, thanks for sharing! ^^
  10. [PICS] Eunjung & Kim Soo Hyun Filming SPRIS CF (02/18)

    love the picture soo much!! they both look like a cute couple~ kekeke thanks for sharing!
  11. [OFFICIAL] T-ara dot com update - Boram (02/24)

    she sooo cute!! ^^ i love the shirt~!!! soooo much!!! thanks for sharing btw~ (:
  12. omo! is that man with cake is him? LOL XD this must be the best birthday party for him! ^^ thanks for sharing~
  13. eunjung ya! why make that expression? haha... it's funny yet pretty! ^^ thanks for sharing~
  14. [EVENT] T-ara @Sunmoon University(02/21)

    q-ri and hyomin! soooo sexy~ -.- jiyeon really cute! ^^ and T-ARA is the best!! thanks for sharing~
  15. my Q-RI!!!! kekeke....... you sooooo cute! >.< when we can meet? hahahaha XDDDD btw, thanks for sharing! ^^
Back to Top