Jump to content
neonoodle

[POLL] Favorite unpromoted songs

Favorite un-promoted songs  

103 members have voted

  1. 1. Your 1st and very most favorite

    • One & One [Absolute First Album]
    • Tic Tic Toc [Absolute First Album]
    • Bye Bye [Absolute First Album]
    • Falling U [Absolute First Album]
    • You You You [Absolute First Album]
    • Ma Boo [Temptastic]
    • I Don't Know [Temptastic]
    • I'm OK [Temptastic]
    • I Really Really Like You [John Travolta Wannabe]
    • Goodbye OK [Black Eyes]
    • O My God [Black Eyes]
    • I'm So Bad [Black Eyes]
    • Holiday [Day By Day]
    • HUE [Day By Day]
    • Love Game [Day By Day]
  2. 2. Your second favorite

    • One & One [Absolute First Album]
    • Tic Tic Toc [Absolute First Album]
    • Bye Bye [Absolute First Album]
    • Falling U [Absolute First Album]
    • You You You [Absolute First Album]
    • Ma Boo [Temptastic]
    • I Don't Know [Temptastic]
    • I'm OK [Temptastic]
    • I Really Really Like You [John Travolta Wannabe]
    • Goodbye OK [Black Eyes]
    • O My God [Black Eyes]
    • I'm So Bad [Black Eyes]
    • Holiday [Day By Day]
    • HUE [Day By Day]
    • Love Game [Day By Day]
  3. 3. Your third favorite

    • One & One [Absolute First Album]
    • Tic Tic Toc [Absolute First Album]
    • Bye Bye [Absolute First Album]
    • Falling U [Absolute First Album]
    • You You You [Absolute First Album]
    • Ma Boo [Temptastic]
    • I Don't Know [Temptastic]
    • I'm OK [Temptastic]
    • I Really Really Like You [John Travolta Wannabe]
    • Goodbye OK [Black Eyes]
    • O My God [Black Eyes]
    • I'm So Bad [Black Eyes]
    • Holiday [Day By Day]
    • HUE [Day By Day]
    • Love Game [Day By Day]


Recommended Posts

In almost every album there are new songs that you never hear anywhere except there. No music video, no live preformance, but soo soo good! I want you to choose your favorite one two and three. They are listed by the albums they first appeared on, and I didn't include repeats & remixes.

Here's mine!

1. Ma Boo

2. I Really Really Like You

3. I'm So Bad

(4. Love Game)

What's yours?

[POLL EDITED]

I made the options multiple choice so you can choose more than one in case there's a tie in your heart :lol:

Total Ranking as of Oct. 19, 2012

Ranking totals are calculated by a point system. 1st favorite votes are worth 3pts ea. 2nd favorite votes are worth 2pts ea. 3rd favorite votes are worth 1pt ea.

1. Ma Boo [Temptastic] (98 pts - 20%)

2. Falling U [Absolute First Album] (93 pts - 19%)

3. I'm So Bad [black Eyes] (39 pts - 8%)

3. Holiday [Day By Day] (39 pts - 8%)

4. Goodbye OK [black Eyes] (37 pts - 8%)

5. I'm OK [Temptastic] (30 pts - 6%)

6. You You You [Absolute First Album] (29 pts - 6%)

7. Bye Bye [Absolute First Album] (25 pts - 5%)

8. I Don't Know [Temptastic] (22 pts - 5%)

9. I Really Really Like You [John Travolta Wannabe] (20 pts - 4%)

10. Love Game [Day By Day] (19 pts - 4%)

11. Tic Tic Toc [Absolute First Album] (13 pts - 3%)

12. HUE [Day By Day] (10 pts - 2%)

13. One & One [Absolute First Album] (9 pts - 2%)

14. O My God [black Eyes] (5 pts - 1%)

Edited by neonoodle

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. you you you

2. ma boo

3. bye bye

i always love t-ara songs that full with rappers, well i love t-ara rappers though they aren't the best rappers in kpop but i think they are sooo goooodddd if you want to compare them with the others idol group rappers (but it doesn't mean CCM need to add more rappers, 3 rappers already enough, even too much). but i choose bye bye as my third fave because it's simply awesome, especially the high note part :wub: :wub: :wub: ahhh... i hope there's another one option, i want to choose falling u as the fourth of my fave song

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like all of them. Well um... except "Holiday". I don't hate that song. It is just that when it comes to the chorus, it gets a little silly...."Holi Holiday. Holi Holiday....Lolli Lolli-day" (Sorry to everyone who likes that song. Don't kill me.)

1. Falling U

2. Goodbye, Ok

3. Love Game

List could be subject to change.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like all of them. Well um... except "Holiday". I don't hate that song. It is just that when it comes to the chorus, it gets a little silly...."Holi Holiday. Holi Holiday....Lolli Lolli-day" (Sorry to everyone who likes that song. Don't kill me.)

1. Falling U

2. Goodbye, Ok

3. Love Game

List could be subject to change.

Lol, I thought it was "Lolli-day" also, but it's actually "Lonely Day" she is saying, although it's written as "Loney" for some reason, at least according to those posting the lyrics. Still sounds kinda funny though (in a cute way, at least to me). :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Falling U

2. I Really Really Like You

3. I'm So Bad

Falling U had some good vocals .... hahaha .. I would like to put in Holiday tho but then the english is meh ... hahaha ... not really a grammar nazi but it bothers me a bit ... i do like the song tho

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't know whether it was promoted or not, but does the song with Davichi count? We Were In Love? Incredible track.

Other than that, Ma Boo is great times, and I can't seem to get Hue out of my head, even though I've only heard it a few times.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'd rather sort them by album.

I wanted to do it this way, but the forum only allows 3 questions & I wanted to be able to add new albums/songs to the poll as they come out.

I don't know whether it was promoted or not, but does the song with Davichi count? We Were In Love? Incredible track.

We were in love, is a promoted & incredible track... all their tracks are incredible. This thread is for all the tracks that didn't get any love from CCM, but we love none the less. :)

Wanna Play never truly got promoted, but because they used to sing the intro to it on occasion, i didn't include it. I love that song too tho!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, I thought it was "Lolli-day" also, but it's actually "Lonely Day" she is saying, although it's written as "Loney" for some reason, at least according to those posting the lyrics. Still sounds kinda funny though (in a cute way, at least to me). :D

Oh I stand corrected then. LOL. *facepalm* Then it's alot less silly now. haha. Thanks. :D Will check out the translated lyrics in the forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wanted to do it this way, but the forum only allows 3 questions & I wanted to be able to add new albums/songs to the poll as they come out.

No worries, your thread and polls are laid out well. Funny because EVERY album I like one of these filler tracks much more than the promoted ones. Except for the repackages; IGCBOY, I'm Really Hurt, RP in Copacabana are all awesome songs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm Okay, Don't Know, I'm so bad ♥

It's really difficult to choose really!

But now i'm addicted to HOLIDAY ! day by day album *--*

love it! ♥

holi-holiday tututururu tututururu :bb

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm so bad, I'm okay, I don't know.

Also, honorable mention, Bingeul Bingeul (wasn't an original, just a cover) but I liked their spin on it.

Ma Boo was kinda like TTL3 or something though, haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...
Back to Top